czwartek, 17 lipca 2014

Haul time! Kosmetyczny #1

Witajcie kochani :).

Przychodzę dzisiaj do was z kosmetykami, które kupiłam w tym tygodniu:), żadnej z tych rzeczy nie używałam wcześniej, także dla mnie to nowość :). Część zdążyłam już wypróbować także podzielę się moimi spostrzeżeniami :). 
A więc zaczynajmy :).




1. Nawilżający scrub masaż pod prysznic Eveline - uwielbiam ich produkty, miałam wcześniej inne peelingi z tej firmy i każdy z nich sprawował się znakomicie, po tym skóra jest jedwabiście miękka i fajnie nawilżona, dzięki czemu nie trzeba wsmarowywać w skórę balsamu, choć ja najczęściej wcieram jakiś antycellulitowy :)

2. Oliwka dla dzieci i niemowląt Gaga - kupiłam ją w Tesco właściwie do zmywania pozostałości po depilacji woskiem, który dość dobrze zmywa, choć wczoraj wysmarowałam nią ciało ( ponieważ pachnie obłędnie, a nie śmierdzi tak jak Bambino :P ), które fajnie natłuściła :)

3. Żel pod prysznic poziomka i winogrono - kupiłam go w Biedronce, pachnie obłędnie, nie wiem jak będzie się dalej sprawował, ponieważ jeszcze go nie używałam

4. Balsam pod prysznic Nivea kakao i mleko - pachnie pięknie i pozostawia  na skórze ten zapach na długo, jednak według mnie nie nawilża tak dobrze jak zwykły balsam, także raczej do skóry suchej się nie nada, ale jest dobrym pomysłem dla osób, które nie cierpią się balsamować :)

5. Suchy szampon Batiste -żadnego z ich produktów jeszcze nie miałam dlatego jestem ciekawa jego, jednak na razie poczeka na swoją kolej, bo wykańczam jeszcze ten z Isany

6. Szampon Garnier UltraDoux cytryna i biała glinka - jak dla mnie ot taki zwykły szampon, jakoś przedłużenia świeżości włosów nie zauważyłam, czego oczekiwałam po tym produkcie

7. Płyn micelarny Eveline - powiem tak, dość dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu twarzy jak i oczu i jak za cenę 6 zł opłaca się go wypróbować, także mogę polecić :)


Kochani to by było na tyle, dajcie znać jeśli używaliście któryś z tych produktów i co o nich sądzicie? A może wy znacie jakiś niezawodny szampon do włosów przetłuszczających się :) ? Jeśli tak dajcie znać koniecznie na dole :).
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten balsam pod prysznic z nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te peelingi z Eveline są jak żele pod prysznic z drobinkami :) Ja lubię porządne ścieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam dziś żel pod prysznic ten poziomka-winogrono
    Normalnie aż chce się schrupać własne ciało - OSZAŁAMIAJĄCY zapach! :D
    Fajna,gęsta konsystencja,żel będzie na pewno max wydajny.
    Skóra po nim pachnie poziomkami ale po jakimś czasie(ok,30 min) zapach powoli znika.Ale pozostaje gładka, jedwabista. Coś pięknego za takie grosze :D
    Polecam najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz i obserwację odwdzięczę się tym samym <3 !!!